אדם שגרר בטעות דוקרנים לכביש, וכתוצאה מכך נגרם תקר לרכב שעבר שם
(א) אדם שברשלנותו נגררו דוקרנים לכביש חייב לשלם מדין בור.
(ב) אם ניזוקו רכבים ולא אנשים פטור מלשלם בדיני אדם ויש פוסקים המחייבים לשלם בדיני שמים.
(ג) החובה לשלם היא על גלגלים משומשים, ואם לא ניתן להשיג אלא גלגלים חדשים יש להתפשר שיפחיתו מסכום התשלום כפי השימוש שהשתמשו כבר בגלגלים.
קראו עוד 